Mutkia matkaan
Mieheni kävi jälleen USAn maaperällä jo ties kuinka monetta kertaa. My score is still nada. Vielä. Olin kuitenkin varsin etuoikeutettu osallistumaan mieheni, työkiireistään huolimatta, kiertämille asunnonetsimiskäynneille ihanan jälkikasvuni suosiollisella avustuksella. Otin iPadillamme FaceTimea Valtameren taakse omalta kotisohvalta ja onnistuin siis pääsemään näin etänä mukaan muutamalle asunnonkatsomisreissulle. God bless the modern technology! Sille kerralle, jossa meidän tuleva asunto tuli valittua, en valitettavasti enää jaksanut valvoa, kiitos 10 tunnin aikaeron. No, huoneisto on kuvissa varsin lupaavan näköinen ja mieheni kertoman mukaan, myös ihan keskusta-alueella ja meren rannassa. Siis kuin suomalainen unelma: keskusta-asumista veden äärellä! Nähtäväksi jää tietysti sitten, miten paikka, alue ja huoneisto toimivat käytännössä paikan päällä. Fingers crossed! Paperiasiatkin saimme vihdoin siihen kuntoon, että lähdimme mieheni kanssa excursioll...