Kolme yötä muuttoon on..🎶
Niin se aika vaan kuulkaa juoksee ja aivan pian se on vihdoin(!) käsillä. Nimittäin piiiiitkä lento- ja muuttomatka to the northwest of USA! Lattiat täällä kotona ovat täynnä matkalaukkuja ja pöydillä lojuvia tärkeitä papereita, joita ilman Yhdysvaltojen kamaralle ei ole mitään asiaa. Vielä kun muistaisi ottaa kaikki mukaan, niin hyvä tulisi. Siippani muutti paikan päälle vain kuukausi alkuperäisestä aikataulusta myöhässä ja on kotiutunut uuteen kämppäämme videopuheluidemme ja viestittelyidemme perusteella varsin hyvin. Hän on kokenut luoteis-USAn vaihtelevat säät sekä sen miten haavoittuva on heidän infrastruktuurinsa, kun maahan sataa 25cm lunta ja ilma paukkuu pakkasella. No, sanotaanko nyt näin: siippani ei ole päässyt pakoon lumitöitä, eikä talvea, mutta hän on sitä vastoin saanut nauttia hiljaisesta kodista, jossa kukaan muu ei sanele mitä hänen pitäisi tehdä tai olla tekemättä. Siihen on kuitenkin pian tuleva muutos ( =) valitan rakas). No, tekemättä jättämises...