Ja oikea vastaus on: KANADA!
Emmehän me suinkaan jääneet laakereillemme lepäilemään Pasific Northwestiin päästyämme, vaan ykköstyypin eksplooraaja-Saarnio ;-) oli taas keksinyt meille uusia seikkailukohteita vielä hetken matkaa jatkuvan kesälomansa kunniaksi. Suuntasimme siis Chicagon ja paluumatkan likastamat vaatteet pestyämme Kummelistakin tuttuun KANADAAN, tarkemmin, Vancouverin saarelle, ja sen pääkaupunkiin Victoriaan. Nimi on muuten enne, tässäkin tapauksessa :-) Muistimme, ihme kyllä, ottaa mukaamme myös kaikki USAhan palatessamme tarvittavat passit viisumeineen ja muut väliaikaisesta työskentelystä (tai minun tapauksessani oleilusta ;-) todistavat USAn rajaviranomaisten myöntämät paperit, joten paluu uuteen, väliaikaiseen kotimaahamme kävi ongelmitta. Hopeana hohtavan nelipyöräisen ratsumme nokka suunnattiin siis ensin kohti asuntomme ikkunoistakin näkyvän, Olympic-niemimaan pohjoisosia ja Port Angelesin satamakaupunkia. Liki 3 tuntia kestänyt automatkamme kulki pitkin Puget Sou...