Kävellen kotikaupungissa
Eilen lähdin nauttimaan hienosta aamusta talsien Olympian katuja tässä East Bayn ja West Bayn rannalla ja tässä hiukan kuvia siltä reissulta. Tältä siis näyttää lähimmän 2km:n matkan päässä meidän asunnoltamme.
Täällä rakennetaan paljon ja kerrostalot tehdään lähinnä puusta(!), joskin tuo parhaalle paikalle, meren rantaan nouseva korkea rumilus, on käsittääkseni metallirunkoinen.
Täällä rakennetaan paljon ja kerrostalot tehdään lähinnä puusta(!), joskin tuo parhaalle paikalle, meren rantaan nouseva korkea rumilus, on käsittääkseni metallirunkoinen.











Comments
Post a Comment