Kesä tuli kevään keskelle
Täällä USA:n luoteiskolkassa on muutaman päivän ollut ennennäkemättömän lämmintä ja kukat ja puut ovat puhjenneet kukkimaan. Lämpötila on ollut parhaimmillaan liki 80F eli suomalainen helleraja on ylitetty!
Uskomatonta se on paitsi meistä pohjoismaalaisista, myös paikallisten ihmisten mielestä. Ja tv:n meteorologitkin ovat vahvistaneet ettei milloinkaan virallisten lämpötilamittausten aikana ole ollut maaliskuussa näin lämmintä. Eli ihan ennenkokematonta on tällainen keli.
No, tänään taivas on mennyt pilveen ja lämpötilatkin jääneet keskiarvoämpötiloihin, joten ei sentään makeaa ihan koko mahan täydeltä!
Uskomatonta se on paitsi meistä pohjoismaalaisista, myös paikallisten ihmisten mielestä. Ja tv:n meteorologitkin ovat vahvistaneet ettei milloinkaan virallisten lämpötilamittausten aikana ole ollut maaliskuussa näin lämmintä. Eli ihan ennenkokematonta on tällainen keli.
No, tänään taivas on mennyt pilveen ja lämpötilatkin jääneet keskiarvoämpötiloihin, joten ei sentään makeaa ihan koko mahan täydeltä!





Comments
Post a Comment