Kesä tuli kevään keskelle

Täällä USA:n luoteiskolkassa on muutaman päivän ollut ennennäkemättömän lämmintä ja kukat ja puut ovat puhjenneet kukkimaan. Lämpötila on ollut parhaimmillaan liki 80F eli suomalainen helleraja on ylitetty!


Uskomatonta se on paitsi meistä pohjoismaalaisista, myös paikallisten ihmisten mielestä. Ja tv:n meteorologitkin ovat vahvistaneet ettei milloinkaan virallisten lämpötilamittausten aikana ole ollut maaliskuussa näin lämmintä. Eli ihan ennenkokematonta on tällainen keli.

No, tänään taivas on mennyt pilveen ja lämpötilatkin jääneet keskiarvoämpötiloihin, joten ei sentään makeaa ihan koko mahan täydeltä!



Comments

Popular posts from this blog

Osa 2: BOEING FACTORY TOUR

Syksy saapui rytinällä ja kotiinlähtö häämöttää

Rattikauhua Amerikassa