Saunomassa
Ette arvaakaan miten hienolta tuntui löytää Metoksen kiukaalla toimiva sähkösauna taloyhtiömme yhteisistä tiloista! Voi pojat! =)
Eilen sitten vihdoin testasimme saunan, sillä kelit ovat muuttuneet kovin tutun oloisiksi, kosteiksi ja viileiksi, täällä Evergreen statessa(kin). Onneksi ei sentään sada lunta, kuten monessa paikassa keskilännessä (!)
Kuriositeettina löysimme siippani kanssa saunasta myös retrosaunamittarin, jonka on tehnyt yllätys, yllätys! Suomalainen teknologiayhtiö Valmet joskus 70-luvulla! Itse saunakin taitaa olla samalta vuosikymmeneltä, mutta sehän menoa haitannut, vaan toi suloisesti mieleen lapsuuden saunakokenukset ja lisäsi saunahetken arvoa.
Sen sijaan kiulun ja löylykauhan puuttuminen vähän haittasi. Onneksi löysimme ison muovituopin, jolla sitten viskoimme löylyä tupaan ;-) osaatte varmasti kuvitella, että saimme tehdä muutamankin täyttöreissun kesken löylyjen. Saunanautintoa ja kodinoloista tunnelmaa sekään ei sentään saanut pilattua.
I wonder...Saisikohan noista naapuritalon riippakoivuista tehtyä jonkinnäköisen vihdan seuraavalle saunareissulle...? =)



Comments
Post a Comment